Saturday, August 2, 2014

Back to blog Empties #2


Neko vreme me nije bilo na blogu. U mom životu se svašta izdešavalo, mnoge ne tako prijatne stvari, ali i neke koje su nadam se početak nečega lepog. Bukvalno sam bila izgubila volju da se šminkam i nešto posebno sređujem. To ionako nije obavezno, ali ono što jeste je da, ma kakva situacija bila,  uvek treba biti čist i uredan!




Avon Naturals Pomegranate & Mango gel za tuširanje sam kupila u okviru seta koji sadrži još i losion i sprej za telo, ali sam gel prvi potrošila :) Miris je divan, tropski i neko vreme se zadržava na koži. Prava stvar za leto!
Nivea Supreme Touch kremasti gel za tuširanje sa shea i makadamija uljima bi se , verujem, dopao većini žena. Meni su inače Nivea gelovi za tuširanje omiljeni, ne isušuju kožu, samo je pitanje mirisa da li će mi se neki sviđati više ili manje. Konkretno ovaj gel je klasičnog mirisa, ni prejakog ni preslabog, baš kako treba.
Aldo Vandini Comfort Tahiti Vanilla & Macadamia gel za tuširanje je toliko predivan da sam ga mesecima štedljivo koristila u posebnim prilikama. S obzirom na mililitražu od samo 200 ml, dosta je skuplji u odnosu na gelove koje ja obično koristim, tako da iako je divan neću odmah otrčati da ga kupim još... Mada lepa je stvarčica za poklon, ako znate da neko voli vanilu :)
Nivea Cashmere Moments gel za tuširanje sa ekstraktom kašmira i mirisom orhideje sam iskreno jedva čekala da potrošim. Na koži je nežan i divan kao i ostali Niveini gelovi za tuširanje, ali miris mi se baš baš ne sviđa. Možda mi se samo čini zato što nisam ljubitelj cvetnih mirisa, ali ovaj miris orhideje mi je nekako bio prejak. Srećom ne zadržava se na koži, a u rana jutra ništa ne razbuđuje tako kao bljak miris kozmetike, tako da sam i njega potrošila :) Mada o ukusima i mirisima ne treba raspravljati, možda se nekome i svidi :)
Nivea Powerfruit Relax gel za tuširanje sa mirisom Acai bobica sam dobila na poklon. Svi koji me poznaju znaju koliko volim ljubičastu boju, ali očigledno ne znaju svi da ne volim bobičaste i cvetne mirise. To je i jedan od razloga zašto sam odustala od korišćenja parfema. Uglavnom, ok je gel miris daleko podnošljiviji od gorepomenutog Cashmere Momentsa, ali meni se ne sviđa.


Balea Hawaii Pineapple losion sam na svoje veliko oduševljenje našla među odećom kada sam postavku ormana menjala iz zimske u letnju. Ovo je meni najomiljeniji miris losiona ikada! Mnogo mi je žao što je bio limited editon prošle godine i više ga nema, šmrc :( Nema ni ničega sličnog... Da li znate za još neki losion sa mirisom ananasa?
Aldo Vandini Comfort Tahiti Vanilla & Macadamia losion ~ istog sam mišljenja kao i za istoimeni gel za tuširanje. Imam još i nepotrošeni piling za telo sa istom mirisnom notom.
Avon Naturals Rose & Chocolate ~ mene ovi Avon Naturals veoma podsećaju na Balea losione, i sa uživanjem koristim i jedne i druge. Lagani su i divno mirišu i kako ja nemam suvu kožu potpuno mi odgovaraju :)
Nivea In Shower Cocoa & Milk ~ o ovim losionima sam pisala ovde. Mnogo ih volim, ali oni su meni varijanta za hladne dane kada direktno iz tuša uskačem u odeću. Sigurno ću ga kupiti ponovo, ali nadam se tek negde u kasnu jesen :)


Nivea Diamond Volume sam kupila u pakovanju dva po ceni jednog. Inače sam slaba na takva pakovanja i ponude, pa često završim sa proizvodima koji mi baš i ne trebaju. Recimo meni balzam uopšte ne treba zato što je moja kosa tanka i ravna i nemam nikakav problem sa rasčešljavanjem. Ne vidim nikakvu razliku kada stavim i ne stavim balzam. Sa pakovanjima je već druga priča. Uglavnom ovaj šampon i balzam su mi za neku "nit smrdi nit miriše" kategoriju u smislu da mi nisu škodili, ali opet sa druge strane nisam videla ni neki efekat.
Balea More Blond jednominutna maska za intenzivnu negu ~ iako sam dugo koristila More Blond šampon i njime bila zadovoljna, ovom maskom i nisam baš nešto oduševljena, čudna mi bude kosa na dodir posle nje.
Avon Naturals Purely Refreshing šampon sa crnom repom i kedrovinom ~ naručila sam ga zato što me je zaintrigirala kombinacija crne repe i kedrovine. Miris je predivan i osvežavajući, šampon je dobar i definitivno vredan ponovne kupovine.
Swiss O Par Silver je ljubičasti šampon za neutralisanje žutih pigmenata plave kose i super je! Ja sam ga donela iz Mađarske i nisam kad videla kod nas u DM~u, ali sam videla neke druge Swiss O Par šampone pa se nadam da će i njega uskoro da uvezu.
Schwartzkopf Professional Fibre Force Shampoo sam kupila kod frizerke po njenoj preporuci. Ovo je šampon sa mikronizovanim keratinom za ekstremno oštećenu kosu. Uopšte mi nije odgovarao i razvlačila sam ga mesecima. Nekako mi je slepljivao kosu i ona je izgledala kao da imam tri dlake na glavi. Samo mi je u jednoj situaciji bio koristan, posle jednog nastupa za koji sam baš natapirala kosu. Nije najbolje sve što je skupo, treba naći nešto što nam zaista odgovara.
Taft Ultra Pure lak za kosu sam koristila na svojim nemirnim šiškicama. Nije baš jak i ne slepi kosu, već sa njim kosa nekako lepše pada a i dalje je lepršava. To je efekat koji ja volim na svojoj kosi :)


Bez Batiste Original suvog šampona u spreju ne bih mogla da živim! Moja kosa se užasno masti, a Batiste mi omogućava da je ne perem baš svaki dan i na tome mu hvala! Ne znam ni koja mi je bočica više po redu kao ni za Garnier Eye Make~Up Remover 2in1 ni Ebelin odstranjivač laka za nokte. Stalno ih kupujem i prezadovoljna sam.


Mislim da će se u "stalno ih kupujem i prezadovoljna sam" kategoriji uskoro naći i proizvodi iz Alverde Clear linije sa lekovitim blatom za nečistu kožu. Koristim ih već par meseci i koža mi definitivno izleda bolje :) Biće jedan post samo o njima.


Kada sam bila srednjoškolka a kasnije i sudentkinja, dok učim na stolu su obavezno morali da mi budu flašica vode i balzam za usne. Kako sad radim u ozbiljnoj firmi nikako ne ide da mi balzam za usne stoji na stolu pa sam taj problem rešila sa Essence Love Letters sjajem za usne u olovci. Stoji mi u držaču za olovke :) Ne sećam se kad sam nešto slične namene brže potrošila.
Balea Cocos & Nektarine Deo Roll~On mi je proizvod za čistu desetku! Sve mi se sviđa, pakovanje, miris, efekat, pristojna cena... Sjajan!
Avon Planet Spa Perfectly Purifying mi je jedan od najboljih pilinga za lice ikada. Naravno, ponovo ću ga kupiti.

To bi bilo to što se tiče potrošenih proizvoda za ovaj put.
Nadam se da ćemo se redovnije čitati :)

2 comments:

  1. Oho, svašta si potrošila :) i ja volim miris tog Baleinog losiona, baš mi je žao što je bio LE :( Kada budem u prilici kupit ću Batiste Original šampon, vjerujem da će mi se svidjeti. Nadam se i ja da ćemo se redovnije čitati, volim tvoje postove :)

    ReplyDelete