Sunday, May 11, 2014

Blog update ~ žašto me nije bilo i šta sam sve za to vreme kupila :)

Više od mesec dana nisam ništa napisala, život mi je bio u haosu, ali sam za to vreme uspela da odem na dva mini putovanja. Za Uskrs sam išla u Istanbul, a za prvomajske praznike sam bila na Balatonu u Mađarskoj. Kada radite puno radno vreme, svaki neradni dan je povod da vam dupe vidi put :)

Istanbul je najzanimljiviji grad u kome sam ikada bila i planiram da mu posvetim jedan post ~ šta sam sve videla i stvari koje bih volela da sam znala pre nego što sam otišla tamo.

Balaton Mađarskoj koja nema more služi kao letovalište, ali kako sam ja bila tamo pre sezone većina stvari je bila zatvorena... Bar sam se lepo odmorila i naravno malo šopingovala :)

Šta sam sve kupila, videćete u ovom postu.







Magneti i privesci su meni neizostavni gde god da putujem. Takođe, gde god da naiđem na ručno pravljene sapune kupujem ih! Mana ovih Istanbuli sapuna je što nigde ne piše od čega su i za šta namenjeni, a ja naravno nisam zapamtila ništa što mi je prodavac rekao... Bar divno mirišu :)

Zveckavu maramu i zills sam kupila iz razloga što sam pet godina išla na časove orijentalnog (trbušnog) plesa, posle čega sam prešla na drugu vrstu plesa. Nisam nešto bila zadovoljna izborom marama i kostima, uglavnom je to neki standardni izbor.

Papuče sam kupila sa namerom da ih nosim po kući ali su isuviše krute i nisu udobne, mogla sam da ih preskočim ili kupim neke u dečijoj veličini čisto za uspomenu. 

Marama sa kašmirom (na kojoj je sve) je predivno mekana i šteta je ne kupiti bar jednu maramu u Istanbulu jer su zaista jeftine.


Potpuno neplanirano sam kupila kožnu jaknu. Dok su moje prijateljice tačno znale šta traže, meni je ova jakna privukla pogled zbog boje koja je mastilo ljubičasta (što se na slici nažalost ne vidi). Probala sam je i bila mi je taman i uz malo cenkanja kupih ja kožnu jaknu za 215 eura, što ne verujem da bih igde našla.

Kupila sam i dve pidžame, belu sa rozim srcima i sa višnjicom. Turci su inače poznati po njihovom kvalitetnom pamuku i pidžame istih marki koje se kod nas prodaju po ceni višoj od 2000 dinara, kod njih koštaju manje od 1000.

Skroz desno su dve majice sa printom turskog brenda Collin's i od toliko su divnog pamuka da mi je žao što ih nisam kupila još. Na njihovom sajtu možete videti koliko imaju koliko imaju simpatične odeće.


Naravno, teško je bilo ne svratiti u ogromnu Flormarovu radnju makar na pet minuta. Imaju ogroman izbor prvenstveno lakova, a zatim i šminke, a imaju i svoje linije proizvoda za negu kože. Ja sam ugrabila samo ono što mi je prvo privuklo pogled ~Terracota rumenilo u barbi pink nijansi broj 47, stik za usne Passion friuts koji divno miriše i tri laka: Icy Top IT04, Glitter GL06 i Plus Quartz 003. Nemam pojma da li se ove stvarčice mogu nabaviti i kod nas.

Prelazimo na Mađarsku :)


U Mađarskoj sam kupila ljubičastu jaknicu za kišu (pošto smo ove godine izgleda ušli u sezonu monsuna), ljubičastu majicu (za koju se ispostavilo da je ogromna) i opet pidžamu iz jednog dela na tufnice. Nikako ne mogu da se otrgnem utisku da gde god da odem odeća je jeftinija nego kod nas...

U apoteci sam kupila sandale mađarskog brenda Batz koje bi navodno trebale da budu 24h comfort, ali to ostaje da se vidi. Ja sam inače princeza na zrnu graška što se tiče cipela, i mnogo se patim sa njima, još mi je i noga neki polubroj između 36 i 37.

Mađarskim DM-om nisam nešto bila oduševljena, čini mi se da je kod nas bolji izbor, ali sam kupila par stvarčica koje kod nas nisam viđala: Inecto Pure Coconut leave-in conditioner, Inecto Pure Coconut hair repair treatment, Garnier color resist blond booster, Bebe young care waniliova stik (sa zlatnim sjajem kao što je nekada bio Labello Gold and shine), Manhattan trio effect blush Pink Cupcake  i Manhattan Lotus Effect 71s (beličasti lak sa raznobojnim šljokicama).


Presrećna sam što sam našla Dove mleko za telo sa pištaćima i magnolijom! Otkada se kod nas pojavio gel za tuširanje sa pistaćima tragam za ovim losionom, a njega izgleda nema... Predivan je i miriše isto kao gel! Inače nisam obožavatelj Dova, ali ovime me je totalno kupio :)


Čim sam ušla u Tesco pažnju su mi privukle ove šarene bočice. Izgledaju potpuno isto kao bočice I love... kozmetike! Pritom duplo su jeftinije. Kupila sam sve koje sam našla. Kopkalo me je da li imaju neke veze sa I love... kozmetikom. Čak sam i odmah po povratku u Beograd odmah kao ljubiteljka kokosne kozmetike kupila I love...Coconut & Cream. Bočice su identične. Tekstura i miris nisu. Treacle Moon stvarčice se takođe kao i I love... proizvode u Britaniji, ali nisam uspela da nađem neku drugu vezu osim toga da su im proizvodi napravljeni na istu foru.
Ono što me kod ove kozmetike pored predivnih mirisa oduševljava što sve na sebi ima neku malu slatku pričicu. Ne znam za vas, ali mene ovakve sitnice kupuju :)


Omiljeni kokos i najslađa pričica :)




Da, da, ovi gelovi za tuširanje imaju po 500 ml, što znači da sam donela dve ipo litre gela za tuširanje. Don't judge me ;)



Da mi je neko rekao da ću na ovako nešto nabasati u Mađarskoj ne bih mu verovala!
Izgleda je kod njih retro baš popularan! Naletela sam na mnogo radnjica sa retro tematikom, sa posterima, satovima i ukrasima sa motivima iz pedesetih i šezdesetih godina, Coca Cola i Malboro natpisima i slično. 
Naravno ove metalne šolje su mi posebno simpatične zato što me podsećaju na detinjstvo. Ima ih raznih, sa slikama Elvisa Prislija, Bitlsa, Odri Hepbern, Merlin Monro, starih automobila... ali kada sam naišla na ovu bukvalno sam pukla od smeha! Vrhunski hipsteraj! :D

Nadam se da vas nisam smorila sa ovolikim postom :)

Za čime što ste doneli iz inostranstva žalite što nema kod nas i šta je najčudnija stvar koju ste doneli sa putovanja?

2 comments:

  1. A da znaš da sam se pitala što nisi pisala :)
    Pa. ti si se baš divno provela. Mene Istanbul nikada nije privlačio dok nisam pročitala Inferno i sigurno ću ići ubrzo :)
    Metalna šolja je vrh, ne mogu da vjerujem šta si našla haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sjajno sam se provela i volela bih da odem još koji put, ali na duže :)
      Istanbul je meni najlepši grad u kome sam bila. Nažalost, ja nisam imala prilike da nešto mnogo putujem, ali bila sam recimo u Parizu koji je turistička destinacija broj 1... Istanbul mi se više sviđa zato što je kao jedan konstantni ogromni vašar :)
      Potrudiću se da napišem putopis što pre, korisno je znati neke stvari :)

      Delete