Sunday, May 11, 2014

Mighty Mint Duel ~ Essence Bloom me up! 01 Blow My Mint VS Deborah Milano Pret a Porter 94 Mint Ice Cream

Mint je u modi :)

Kada sam kupila Essence Blow My Mint bila sam jako zadovoljna misleći da nemam sličnu nijansu. (Naravno uzela sam sva četiri Bloom me up! laka, nisam mogla da odolim)

Po dolasku kući shvatila sam da posedujem jednu jako sličnu nijansu i da je ni otvorila nisam.
Namazala sam oba i tako je nastao ovaj duel :)





U levom uglu se nalazi Essence Bloom me up! 01 Blow My Mint. Volim Essence lakove, pogotovo ove Trend Editions.

U desnom uglu se nalazi Deborah Milano Pret a Porter 94, a na internetu sam našla i njegovo lepo ime ~ Mint Ice Cream. Dragi su mi i simpatični ovi mali lakovi.


Konkretno kod ovog laka mi najviše smeta ovaj široki čep koji malo otežava. Lak se lepo maže i sa dva sloja se dobija potpuna pokrivenost. Nisam stavila nadlak i posle dva dana nošenja su bila vidljiva sitna oštećenja i ulubljenja.


Čep ovog laka bolje naleže u ruci. Lepo se maže i posle dva sloja se dobije potpuna boja. Što se tiče oštećenja bolje se držao.



Nijanse su jako slične i niko nije primetio da imam dva različita laka na dve ruke.
Međutim iskusnom lakoholičarskom oku ne može da promakne da Essence malo više vuče na plavičasto, a da je Deborah pastelnija i sjajnijeg finiša.
Na slikama jesu realistične boje laka, boja moje ruke definitivno nije realistična :)
Mislim da su cene slične s time da Essence ima 10ml, a Deborah 4,5ml.


Naravno ja nisam mogla da odolim da ne stavim malo glitera, u ovom slučaju ovaj Golden Rose koji nažalost nema ni ime ni broj.

Zaista je teško izabrati pobednika ovog duela, oba laka su sjajna, ali što se mene tiče za dlaku pobeđuje Essence Blow My Mint! 
Ima ga više i Bloom me up! kolekcija se još uvek može naći DM-u :) 

Koji se vama lak više sviđa?

No comments:

Post a Comment